Beställde lite saker!

Som sagt så beställde jag lite nya saker imorse, och det blev det här:
* 2 randiga farfarströjor
* 1 mössa
* 1 Steelseries Siberia V2 headset,
vilket verkligen var nödvändigt för mitt headset jag har nu har ingen som helst bas och det suger!

Dock skulle inget av paketen komma fören i slutet av Januari, åh.. så himla segt att vänta!! Men det är förhoppningsvis värt det! ;) Nu ska jag ta och vara social med lite folk på facebook, bl.a. min fina norska vän Sondre. Sen blir det väl att slå igång en film och somna till den, har varit vaken i över 24 timmar nu så.. är ganska trött, hehe! Sov gott alla fina :love:

Kommentarer
Postat av: hej

var har du beställt tröjorna ifrån, tacksam för svar!!!!!! :D

2012-01-15 @ 15:35:51
URL: http://hej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja