Goodbye my lover, goodbye my friend!

Hallå allihopa! Kom alldeles nyss hem från Flottkalaset i Tjautjas (stavning?) vilket kan vara det mest värdelösa jag gjort på länge, tyvärr. Var med fint folk iallafall som räddade kvällen lite, trots att det inte blev så länge. Tidigare idag sålde jag min stjärna, dvs min epa. Kalla mig töntig men jag kommer faktiskt sakna henne, haha! Hade jag fått bestämma hade jag inte sålt henne på bra länge, men kändes onödigt att ha den ståendes då jag flyttat och inte kan ta med den. Men vi fick några fina månader iallafall. Har egentligen inte destomer att berätta om nu, imorgon ska jag försöka ta mig upp någorlunda tidigt och hitta på något. Det är ju trots allt inte så länge kvar av sommarlovet för mig, börjar en vecka tidigare än dom gör här hemma i Gällivare. Känns väl lite smått drygt men hoppas på längre höstlov eller liknande! Aja, ska slå på en film eller två sen försöka sova. Godnatt alla :love:
 
Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me. 
Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja