Hakar på trenden - fast lite sent kanske.

hakar på trenden och kör på halsring! Så galet snyggt till rätt kläder :D Så imorgon är planerna att direkt efter skolan beställa en! Ska även klicka hem lite andra smycken, så som ett par fjäderöronhängen och en dubbelring med ett kors på. Ni vet en sån jag la upp bild på i ett collage för inte allt för länge sedan? :)

Nu blev det en himla prat om beställningar hit och dit
men beställde nyss en svin snygg svart skjorta men spetsdetaljer kring axlarna, kommer passa super till halsringen! Och det matchar jag med uppsatt hår, åh så fint! haha slänger upp ett collage imorgon så ni ser vad jag menar :) Imorgon måste jag också svara på alla kommentarer, har skjutit upp det alldeles för länge nu. Har också glömt att lägga upp bilder på byxorna och väskan jag fick hem för nån dag sen.. Hojj, måste skärpa mig och ta tag i bloggen nu!

Näe, nu ska jag gosa ner mig i sängen och kolla tv tills jag somnar, puss godnatt <3

Bilden är lånad ifrån Kenza.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja