The sims 3 - mitt nya beroende?

Blev inte så mycket bloggande igår för var knappt hemma nånting alls. Slutade skolan vid halv 12, då gick jag hem och fixade mig lite snabbt och sen åkte jag och mamma på stan en sväng för skulle köpa en vattenflaska, haha vi hade redan sånna hemma men hade bestämt att jag ville ha en rosa :D hahaha nödvändigt jag vet! Aja, fick hem ett paket också och där i fanns mina Hummel byxor jag beställde för några dagar sen, wiiie! Sen efter det skyndade jag hem och bytte om och sen halvsprang jag till gymmet för var typ 35 min kvar innan dem stängde, blev alltså inte ett så jättelångt pass men bättre än ingenting.. right? ;) Höjde vikten på tyngderna med 5 kg och kan bara säga en sak.. det känns!! Men träningsvärk är bra, för då vet man att träningen har gett någonting. Så tänker jag iallafall dom dagar jag har så himla ont så jag typ haltar fram, haha! :) Efter gymmet gick jag hem och åt, duschade och fixade mig lite innan mamma skjutsade mig till en snygg jävel för lite fredagsmys, hehe skriver inga namn här för då börjar folk prata och hitta på en massa. Vi gick på coop och köpte varsin dricka och sen tillbaka till han för att kolla nån film. Vi bestämde oss för att se Insidious, jag blev lite besviken på den faktiskt för hade trott att den skulle vara jätteläskig men den sög! Sjukt dåligt gjort, allt såg helt fejk ut :( ***** däremot tyckte den var jätteläskig sa han, haha gulligt värre!

Nu sitter jag och väntar på att The sims 3 ska bli klar, håller nämligen på ladda ner det då min gametime i WoW är slut och jag känner att jag behöver ett nytt tidsfördriv. Haha, hoppas inte jag blir lika beroende som alla andra nu bara! :D Aja, skriver mer senare/imorgon. Tills dess får ni sötnosar ha det bäst!
Nästan sånna byxor som på bilden här nere, bara det att "strecken" på sidorna är guldiga på mina! Men hittade ingen sån bild :)


(Bilderna är lånade från sportamore.se & Smartgirl.se)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du förklara hur man laddar ner the sims 3? :)

2011-11-13 @ 15:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja