Look-a-likes?

Har fått super många kommentarer om att ni gillar min stil, tack så mycket! Det är jätteroligt att höra :) Jag blir så glad. Det var även någon som tyckte att jag borde lägga upp dagens outfit oftare och i en egen kategori, det ska jag absolut göra.
Sen fick jag en lite rolig kommentar faktiskt, om att jag skulle vara lik Camilla Jacobsen, ni vet BB-Camilla? Kan inte riktigt hålla med om det men jag lägger upp en bild så får ni själva jämföra.
Vad tycker ni, är vi lik varandra?
Om inte, finns det någon annan jag är lik?

Kommentarer
Postat av: mysan

Glöm aldrig att du är unik och underbar precis som du är! ;) STOR kram! <3

2012-05-15 @ 14:04:09
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: my

haha, nä tyckte nog inte du var lik henne! men däremot går det en tjej här i luleå i ettan på estet som ser sjukt mycket ut som dig, haha tänker på dig varje gång jag ser henne!

2012-05-15 @ 14:33:34
URL: http://myhedman.blogg.se/
Postat av: emma

haha, lite lika tycker jag faktiskt att ni var :)

2012-05-15 @ 17:41:30
URL: http://abrahamssonemma.blogg.se/
Postat av: jojje

nä :o

2012-05-17 @ 18:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja