Hiss & Diss

Länge sen jag gjorde ett sånt här inlägg, så nu kör vi!
 
 
* Att jag får åka till Sthlm aka hem om 37 dagar. Ett stort plus i kanten är att jag ska se Mac Miller (!!!!) och Lil Wayne live då. Sick!
 
* Hollywoods markbutik. Tror inte det finns någon bättre fysisk affär faktiskt, pengarna bara flyger iväg där inne!
 
* Razer. Vet inte om någon av er läsare spelar men Razers gaming gear är absolut de bästa jag testat! 
 
 
 
 
* Alla som springer runt i FEJKADE Obey kläder och snapbacks. Jag älskar Obey men känns drygt att ha på sig det nu, känns lite som att folk antar att dom är fejk då haha. Fast kommer självklart använda märket ändå.
 
* Att de är så svårt att flytta hemifrån. För att få jobb krävs lägenhet och för lägenhet krävs jobb, känns lite hopplöst just nu. Sen blir allting en väldigt dyr historia också.. Men tänker absolut inte ge upp!
 
* Stora bloggar. Tycker dom flesta störra bloggarna ska pika varandra och försöka vara elaka jämt. Sen är det massa skvaller och ytlig skit där haha! Har slutat läsa flera stycken av dom och föredrar mindre bloggar, är oftast mer genomtänkta inlägg och bättre stämning där.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja