Flashbacks

Eftersom jag snart ska flytta igen började jag kolla tillbaka på gamla inlägg och bilder från förra gången. Jag skulle ljuga om jag sa att det inte kändes jobbigt att läsa och se allting. Får tillbaka den där klumpen i magen som jag hade då. Jag mådde inte bra innan jag flyttade då och jag mår inte bra nu heller, så hur ska det ens gå? Jag vet att det är de rätta för jag har inte ett skit kvar här annat än familj då. Det sista året har inte varit något annat än en kamp mot mig själv att ens orka öppna ögonen och ta sig upp från sängen på morgonen. Varför? Jag mår kasst.
 
Vet mycket väl om att jag skrivit att jag ser framemot detta, det gör jag absolut eftersom det ändå är en slags nystart jag behöver. Men att jag snart måste ta hand om mig själv, en lägenhet och dessutom skolarbeten gör mig stressad. Inte nervös och ovetandes som förra året utan bara stressad. Det är ett riktigt stort ansvar och hur jag mår gör det inte bättre. Tror inte jag insåg hur kort tid det är kvar fören jag skrev ut det. Shit 3 månader är ju ingenting.. Men jag ska klara det den här gången, jag ska vinna!
 
En status som jag skrev i september, otroligt jobbigt att läsa igen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ska du flytta till luleå igen? Vad ska du gå för linje? Jag börjar i luleå till hösten och jag är redan så nervös så jag dör. Det kommer bli jobbigt i början, men jag hoppas att det blir lättare senare! Har du några förslag för första skoldagen?

2013-05-10 @ 11:12:19
URL: http://annahanzzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja