Lack jag blir..

Som ni vet skulle jag se Lil Wayne, Mac Miller och 2 Chainz om 10 dagar.
 
Först ställde 2 Chainz in och sa att han inte kunde följa med på turnén. Sen IDAG väljer Live Nation och wayne att gå ut med att det inte blir någon konsert fören 24 OKTOBER. Känns ju jävligt kul med tanke på att jag och säkert många andra redan bokat hotell, flyg osv för flera tusen kronor. Hur som helst så kommer vi åka till Stockholm iallafall men ändå sjukt surt. I Oktober lär jag dessutom inte har något jobb (tror jag) eftersom jag går skola då vilket betyder mindre pengar så får väl se om jag ens tar mig ner då.... Förbannad är nog rätt ord för mig just nu. Visst om han är stressad och behöver flytta fram turnén men då kan dom ju säga det tidigare, inte typ en vecka före?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja