Första bra dagen

Hej på er! Idag är en, jag vet inte ens själv om jag vågar skriva det, men idag är en bra dag. Första bra dagen på hela det här året. Idag är jag glad helt enkelt. Varje gång jag skrivit att saker börjar vara bra är det nått som fuckar upp sig så nu håller jag tummarna för att det inte blir så.
 
Ikväll ska jag bara vara hemma, jag har tvingat mamma att se "Danne & Bleckan - Från ingenting till någonting" serien med mig senare. Varför? Jo för att den är viktig för mig, det är viktiga personer med i den. Jag vill att hon ska se vilka dom är och förstå vad jag så ofta pratar om. Nu är det precis två veckor tills vi åker ner till Stockholm. Så nu sitter jag och samlar mod till att åka förbi Salong Betong just för att möta dessa personer som faktiskt inspirerar mig och får mig att tro att även Ronja kan lära sig tatuera och bli något. Allt detta känns oerhört lätt att skriva om men sen att säga det blir ett problem. Jag vill helt enkelt inte framstå som en galen fangirl ni vet såna som typ Justin Bieber har, haha! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja