Tatuera grisar

Heeei! Dagen har gått åt till att göra mest ingenting, sjukt seg dag! Det enda vettiga som hänt är väl att jag fixat grisskin (HAHA) inte allt för mysigt att ha hemma men nu ska jag absolut lära mig tatuera. Läste någonstans att det var bra att öva på då de tydligen ska vara som en människas skin. Så nu har jag plockat fram tatueringsmaskinen och ska alldeles snart börja träna. Kan hända att jag lägger ut bilder lite senare men lovar ingenting, det beror på hur resultatet av det hela blir haha! Tycker det är grymt svårt att veta hur djupt man ska köra.. aja, lär väl mig snart förhoppningsvis :) Hoppas ni andra får en fin kväll, nu ska jag mysa med lilla grisen hehehe
 
både tröjan och mössan är ny, älskar dom båda!

Kommentarer
Postat av: titti

hej! snällaaa snälla kan du säga vart du köper dina kläder? och mössan här tex?:)
skulle bli happiest ever!
//titti

2013-08-21 @ 20:28:51
URL: http://tittiess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja