New in //

Jag hämtade som sagt ut ett paket i förrgår, jag hade tänkt visa innehållet redan igår men jag var runt på massa affärer och när jag sen kom hem vid 7 tiden så somnade jag. Som en liten unge. Därför är jag hur pigg som helst nu, vaknade redan 4.. lite överdrivet tidigt kanske men jag tycker det är rätt skönt med en lugn stund innan kaoset börjar här hemma. Det finns aldrig en lugn stund så länge mina bröder är vakna, haha! Aja, här under hittar ni bilder på det som fanns i paketet: mina nya, grymt snygga camouflage leggings. Jag älskar dom! Sen så ser ni även dagens outfit, eller ja.. gårdagens outfit* Visste inte riktigt hur jag skulle fota för att bilderna ska ge rättvisa men jag hoppas det funkar så här.
 

Kommentarer
Postat av: Erica

Vart har du hittat Camo leggings?!?!?!! :o

2013-01-16 @ 15:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja