Jockiboi talar ut, fejk!

Tror dom flesta har sett den här videon, om inte så kolla den före ni läser det här.
 
Till en början tyckte jag hela videon kändes väldigt sann och jag tyckte till och med lite synd om honom. Sen när han började gråta tappade han all trovärdighet enligt mig. Det ser bara ut som ett dåligt försök till att fejkgråta. Sen med tanke på hur vidrig han varit i sina förra videos så har jag extremt svårt att tro att detta är något annat än ett pr-trick d.v.s att hans kändisskap minskat och han nu försöker få tillbaka det genom att hitta på ett drogmissbruk och slå på en sorglig låt i bakgrunden.
 
Som ni vet gjorde han videos tillsammans med Hanna Widerstedt förut, henne kan väl ingen ha missat? Deras förhållande var ett pr-trick, hennes personlighet var ett pr-trick (enligt henne själv) så vad får er att tro att detta inte är samma sak? Har däremot lite svårt att tro på att Hannas s.k rollfigur bara var påhittad utan jag tror hon fick nog av alla hatkommentarer, för dom var många, och därför letade efter snabb väg ut. Kanske var det samma sak med Jocke, folk fick nog av hans äckliga attityd och nu försöker kan istället skaffa medlidande genom att göra en snyftvideo? 
 
Nej jag vet inte, jag kan inte tro på den här grejen. Jag kan ha fel, men de kan också vara ni som är för naiva. I'm out.
 

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag tror faktiskt den här videon är på allvar, med tanke på allt han skrivit i sin blogg också. Han ska ju börja göra fler videos och berätta om sitt liv. Sen att han betett sig som ett svin kan ju liksom vara för att han varit påverkad av amfetamin, kokain etc. :) Men alla tycker olika :)

2013-01-19 @ 18:51:57
URL: http://nattstad.se/hiphoplifestyle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja