Vill. inte. vara. här

Vet att jag skulle ta upp bloggen men jag har ingen ork. Den här hålan tar sakta men säkert död på mig. Var i stockholm mellan 18-22 augusti, alltså nyss, kan säga att det var bästa dagarna på länge. Var även i Uppsala en sväng och träffade bästa människorna. När jag vaknade i hotellsängen i torsdags hade jag världens klump i magen över att ens behöva åka hem, så borde det inte vara.
 
En släkting sa till mig att gräset inte är grönare på andra sidan, jag säger inte att allting hade löst sig men jag hade mått tusen gånger bättre i en annan stad. Finns så mycket skitsnack här så det är inte sant. Förut hade dom där orden sänkt mig direkt, det gör dom inte längre men de är klart att det inte är kul att få höra massa elaka ord, få falska rykten om sig osv. Sen är det inte bara mig det handlar om utan finns så många andra som man märker tar åt sig av all skit som händer här. Skäms ni inte? 
 
Nej nu ska jag härifrån på riktigt, har sökt lite jobb och ställt mig i fler bostadsköer än jag redan gjorde. Jag klarar inte av det här längre.
 
Bild från finaste Stockholm när jag väntade på Erica :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja