Tillbaka till Gällivare!

Blev ingen skola för mig idag då, humöret är i botten och jag vet inte alls vad jag ska göra. Har iallafall bestämt mig för att flytta hem igen. Funderar seriöst på att hoppa på första bästa tåg och åka hem till Gällivare redan IDAG. Dock får jag inte upp mina grejer fören 28onde så det blir ju lite problem.. Men jag orkar verkligen inte vara här, till en början var det roligt men sen blev det bara jobbigt. Ska fundera ett tag men om jag åker tar jag 16.30 tåget, så uppdaterar mer sen hur jag gör!
 

Bilder från sist jag var i Gällivare, min älskade älskade bror på andra bilden :love:

Kommentarer
Postat av: felicia

älskar ditt utséende!
btw, vill du göra ett blolovin' byte? :) om du vill kan du väl säga till när du följer mig och vilket "nummer" du blev så gör jag detsamma. ha en fortsatt bra dag!:)

2012-09-12 @ 22:22:29
URL: http://feliciaknutsson.webblogg.se
Postat av: Jennie

varför ska du flytta hem igen när du nu kan leva hur du vill typ? :o

2012-09-12 @ 23:11:42
URL: http://mackansflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja