Flytta hem igen?

Som några vet funderar jag på att flytta hem till Gällivare igen. Trivs egentligen inte alls i den staden, men inte här heller. Dels för att jag tycker det är väldigt jobbigt att bo själv och dels för att jag i större grupper människor kan vara blyg och har svårt att lita på folk därav blir det svårt att lära känna folk. Men tanken är att jag ska stanna här ett tag till och se hur allting går, att ge det en chans till.
 
Har ändå börjar kolla på andra alternativ, ett jag fastnat för är att läsa samhälls på distans (dvs göra allt jobb på datorn hemifrån) för då får jag tid över till att ha ett deltidsjobb och inom en tid kunna göra något jag länge velat göra, starta eget företag. Idéen till företaget är fixat och klart, behöver egentligen bara en startbudget och en "publik". Därför skulle jag också lägga ner mer tid på bloggen för att få den att växa ytterligare, då hade jag haft min publik och kunnat genomföra det här. Så om någon kan länka mig i ett inlägg skulle det betyda massor, behöver mer trafik här. Fast inget är bestämt ännu så får se hur allting blir. I slutet av den hära månaden borde jag ha bestämt mig för vad jag vill göra. Skriver mer om det här så fort jag bestämt mig :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: maja engman

Hoppas du väljer rätt nu, och lycka till med ditt projekt ! :)

2012-09-11 @ 19:03:30
URL: http://majkiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja