lack på världen

Otroligt dålig dag, är så himla less på allting som har med den här hålan att göra. Gör man ett endaste fel står det stämplat i pannan för all framtid, alla tror sig känna alla och rykten sprids snabbare än vinden. För någon dag sen fick jag höra saker som jag skulle ha gjort, säger bara en sak.. BULLSHIT! Tänker inte gå in på exakt vad det var för då skapas 3504465345 nya historier om det, men ni som går runt och pratar vet garanterat vad jag pratar om. Och nej jag brydde mig inte fram tills folk som jag faktiskt bryr mig om började lyssna på skiten, det trodde jag inte.
 
Nej usch, jag vill bara packa väskan och dra långt härifrån och börja om. Det var en sak jag älskade med Luleå, ingen brydde sig om historian utan allt var nytt. Dagar som denna kan jag nästan ångra att jag flyttade tillbaka, även om det var de bästa jag kunde ha gjort just då. Jag flyttade ju trots allt inte tillbaka för Gällivare i sig, utan för att jag inte ville bo ensam. En nystart hade varit helt perfekt nu, att bara flytta till ett nytt, större ställe där man kan få känna sig totalt oviktig för en stund. Jag hade velat stänga av mobilen i några veckor, kanske månader och bara försvinna, sköta mitt eget och få ordning på alla tankar. Det är nog vad jag hade behövt just nu.
 
Bilden är lånad från tumblr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja