Kompis, det går bra nu!

Väldigt länge sen jag skrev här, ledsen för det! Har haft och har fortfarande ganska mycket att göra på dagarna, därav har jag inte lika mycket tid till bloggen. Har som ni vet skaffat jobb, fick kläder och sånt i måndags men det startar inte "på riktigt" fören imorgon. Då har jag kassaträning både torsdag och fredag. Jag vill väl egentligen inte sitta i kassan men ah.. what to do? Får försöka göra det bästa av situationen, något jag är dålig på hehe!
 
Annars så har jag kommit igång med träningen igen, känns riktigt skönt. Har grym träningsvärk idag, precis som det ska vara ;) Ska iväg på en 1 mil lång powerwalk om ett tag sen blir det gymmet lite senare idag. Minns inte om jag sagt det här men jag har beställt proteinpulver som borde komma vilken dag som helst, kompis det går bra nu!
 
haha jobbkläderna!
 
Kung!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja