Keep calm and stay supreme @ tumblr

Såja! Har rensat upp på bloggen nu har tagit bort onödiga inlägg, spärrat lite ip adresser osv, skönt! Fick en kommentar om att det är roligare att läsa en glad blogg och det stämmer verkligen, det var inte så här jag ville ha den så ska försöka styra upp allting. Annars hittar ni mig på min tumblr som jag nämnde igår; http://keepcalmandstaysupreme.tumblr.com där skrivs ingenting annat än svar på frågor som ställs genom "Ask me anything" i menyn utan det är bara bilder och filmer som läggs upp. Följ mig gärna, följer tillbaka! Den kommer att uppdateras varje dag, alltså finns en hel del inspiration där eftersom det är samma "stil" på dom bilderna som i mina inspirationsinlägg här på bloggen. Nu ska jag ta och fixa mig sen dra ut med nå fint folk, får se vars fredagskvällen tar mig helt enkelt. Känner egentligen bara för att ha en filmkväll så det blir nog mest troligt så och självklart x factor sverige klockan 8, måste ju se min kung Malcolm B! ;) Ha en fortsatt fin fredag allihopa!
 
 

Kommentarer
Postat av: Runa

Testar ;) haha

2012-10-20 @ 18:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja