Finns det fler fel?

Fick en kommentar om att länkarna under headern inte syntes när man var inne på ex. inlägg, det och lite andra småsaker är nu fixade. Bloggen ska nu även se likadan ut när man läser den via bloglovin som när man bara skriver in webbadressen. Har även fixat till utséendet på mina svarskommentarer, ni vet blogg.se´s nya svarssystem? 
 
Men nu till själva grejen med det här inlägget, jag försöker hålla koll på att allting ser rätt ut men ibland så missar jag vissa småsaker som ser fel/konstigt ut. Då är det jättebra om ni säger till så jag kan fixa till det! För jag vill självklart att bloggen ska se så bra ut som möjligt. Kommentera även om ni saknar någon funktion, typ en översättare ifall jag har läsare från något annat land.. ja i princip vad som helst! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja