Äntligen helg!

Hallå! Kom hem från jobbet för en timme sen, hade alltså ikväll idag så gick mellan 17-22.15. Hade kassan hela dagen, shop expressen, så hade inte allt för mycket att göra då de flesta går till vanliga kassan. Måste ju erkänna att det känns lite småsurt att se alla statusuppdateringar om höstlovet som är nu på facebook. Men ja, det kommer ju kännas värt det när jag får min lön om 3 veckor :) Eftersom jag missat x factor så har jag plockat fram godiset och julmusten för att kolla hur det gick för min kung Malcolm tidigare ikväll. Sen är jag ledig resten av helgen så tänkte stanna upp lite längre ikväll och kolla några filmer, fast jag är supertrött redan nu så får väl se hur det går med det, haha! Har ingen aning om vad som händer under helgen så får väl se vad som händer, blir nog att bara ta det lugnt och ladda inför halloween helgen istället, dvs nästa helg. Vet inte riktigt vad som händer då, men något kul vill jag iallafall göra. Kanske åker någonstans? Men nu ska jag som sagt kolla x factor så vi hörs imorgon, puss på er! :love:
 
Jag just nu! Klippte mig förresten igår, tog bort lite drygt 1 dm och klippte upp luggen lite. Kan visa er en bättre bild på det imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja