Vinden har äntligen vänt

Måste bara få skriva av mig lite innan jag somnar. Jag är så jävla lycklig just nu, kan inte ens komma ihåg sist jag var så här glad. Så otroligt skönt att äntligen få le igen, på riktigt alltså. Jag har haft några jobbiga månader med flytten fram och tillbaka och hela den historian och sen har jag varit deprimerad från och till under flera månaders tid. Detta finns fortfarande kvar, men inte lika mycket.
 
Sen dom senaste dagarna när hela den här ritgrejen exploderade har jag varit så otroligt glad, har sjungt falskt och dansat runt i lägenheten dom stunder jag varit ensam hemma, haha! Har känt mig the world's greatest helt enkelt. Sen när ångesten kommer krypandes kan jag komma på saker som "nu kan det bara bli sämre, förbered dig" typ. Men nej, så ska jag inte tänka! Det går bra nu och det är jag värd efter alla svåra månader. 
 
Äntligen får jag hålla på med det som gör mig glad, hade helt glömt bort hur kul det faktiskt är. Jag tappade fokus och fastnade på dåliga spår. Men nu är jag back on track, jag ska ta detta så långt det bara går. Citerar:
"Du kan fråga mig vad klockan är, för det är min tid."
- Malcolm Brandin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja