Nästan flyttat in på Coop

Kom hem för en stund sen, slutade som sagt jobba 21.00. Förstår inte varför jag inte fick ha stängningen till 22 när jag ändå satt i kassan? Aja, skulle egentligen ha varit ledig imorn men då frågade dom om jag ville jobba extra, sa ja, så ska jobba från 06.00 till obestämt tid. Men jag slutar säkert vid 2 tiden redan. Känns som jag bor på Coop just nu.. Sen måste jag hämta ut lönen imorgon, trodde den kom direkt in på kontot med inte det, fick ett brev med nå papper till banken. Och självklart även hämta ut mitt paket med kläder i, woho! Lägger upp bild på grejerna så fort jag hämtat dom i vanlig ordning.
 
Nu ska jag slå på en film och försöka sova om en stund, börjar ju som sagt väldigt tidigt imorgon. Sov gott allihopa! :love:
Bild från idag, haha sjukt snygga jobbkläder. Färgade håret för typ 2 dagar sen och färgen har redan gått ut i topparna?! Värdelöst märke.. Måste förbi frisören och köpa bättre färg nån dag, för så här kan det inte se ut.

Kommentarer
Postat av: sara

Det handlar ju inte om märket är värdelöst, ingen färg fäster i topparna om det är för slitet och porösa så det inte fäster, toppa håret istället. Dp lär du se du att märket inte är värdelöst.

Svar: klippte mig ju nyss sen fastnade det inte på utväxten heller utan bara vars det redan var mörkare innan, så färgen är visst dålig :)
Viktoria Rosenberg

2012-11-16 @ 17:19:02
URL: http://ssaranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja