Massvis med jobb just nu

Hallå! Har haft fullt upp idag, direkt jag vaknade var jag tvungen att börja fixa mig och sen bar det av mot jobbet. Slutade 9 på kvällen och då fortsatte jag rita upp tatueringar. Det känns som att det enda jag bloggar om just nu är mitt ritande men det händer väldigt mycket på den fronten just nu. Hela grejen bara exploderade och jag har massvis med jobb där som jag tjänar pengar på, alltså är det serious business på gång :D
 
Imorgon är jag ledig, eller iallafall från Coop. Måste iväg på en hobbyaffär och köpa större papper och lite olika pennor till en riktigt stor ryggtavla (tatuering över hela ryggen) som jag ska rita upp. Den är absolut något av det mest avancerade jag gjort hittills! Kan dock inte lägga upp bild på den före jag och killen som ska ha den är helt nöjd, men jag lovar att den kommer bli grym! Nu på natten innan jag ska sova så passade jag på att kladda lite, både på papper och en del på armen. Bild på det hittar ni här under, nu ska jag sova så jag orkar fortsätta med mina projekt imorgon. Ska även försöka få upp lite andra inlägg som inte bara handlar om mitt kreativa jag, haha! Puss på er, sov gott :love:
 
Kanske gör något liknande på fingrarna när jag lärt mig tatuera? Tyckte det blev väldigt bra faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Roligt att du är så glad över detta och verkligen ser fram emot det , för då kan ju hjälpa mig med jag vill så gärna börja med min konst igen sen jag slutade med det i somras. men jag har inga ideer :o

Svar: Absolut, min inspiration kommer för det mesta från musiken. Testa det! :)
Viktoria Rosenberg

2012-11-20 @ 22:44:21
URL: http://mackansflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja