Valborg

Åt helvete med valborg, det är allt jag behöver säga. Kvällen började värdelöst, gjorde inget alls. Sen for jag ut med Johanna i några timmar, vilket var dagens enda höjdpunkt typ. Sen sket sig allt totalt, åkte iväg för att träffa den som betyder allra mest för mig just nu. Det hela slutade med att jag satt ensam i epan påväg hem i typ 80km/h. Var så sjukt arg och less på allting, är det fortfarande. Därför tänkte jag inte skriva så mycket mer just nu, slänger upp några bilder på hur jag såg ut idag och sen säger jag GODNATT :love:
Bytte dock kläder innan jag for ut med Johanna, hehe.

Kommentarer
Postat av: Edevardt Danielsen

Va Snygg du är <3

2012-05-01 @ 19:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja