Ny bloggdesign!

Tror ingen har missat att bloggen har fått ett helt nytt utséende? Förhoppningsvis inte iallafall :D Bakgrunden är dock samma som förut men ska byta ut den senare idag tror jag, vädret är helt värdelöst så finns ändå inte destomer att göra idag.. Snöar det hos er?

Igår var jag i skolan hela dagen, duktig tjej haha. Nej men seriöst, jag försöker bättra mig eftersom det bara är lite drygt en månad kvar av grundskolan nu så varje litet framsteg är sjukt bra! Hade två prov, ett nationellt och ett vanligt. Båda gick väl helt okej, varken bra eller dåligt. Skönt att dom är bortgjorda nu iallafall! :) Efter skolan lånade jag mormor och morfars gård för att spraya grillen på epan svart. Eller alltså, den gamla färgen hade börjat släppa så fick skrapa bort all den gamla och sen spraya på ny färg. Kan säga att det blev sjukt bra, det lyfte i princip hela bilen! Kom hem runt åtta tiden och då slängde jag mig i sängen direkt för att sen kolla hockey. Hann dock inte se klart hela matchen då jag somnade efter typ en timme, var super trött! Har inte speciellt mycket mer att berätta just nu så ska gå och äta något, sen fixa mig och efter det ska jag mest troligt åka och köpa en hårfärg, får se vad det blir ;) hehehe vad tror ni?



HAHA snygg mobil, har den bara för att min vanliga LG är trasig :bbb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja