Pain is only weakness leaving the body

Yee, var på Dundret igår med min väldigt fina vän Tommy. Gick riktigt bra ända tills mina skidor högg fast i en snöhög mitt i backen och jag flög frammåt. Landade på min vänstra arm på något konstigt sätt så nu har jag stukat handleden, IGEN! Det är alltså samma hand som jag stukade i December, den som just hade läkt klart *suck* Jaja, nu sitter jag med gasbinda runt om den igen, känner mig helt handikappad när jag i princip bara kan använda ena armen. Och som om det inte räckte har min mobil slutat funka, eller ja.. det är troligtvis bara något fel på nätet eftersom den är rena stormen ute. Hoppas det inte är något allvarligare än så bara! :(

Har inte planerat något speciellt i helgen. Ska åka förbi marknaden imorgon även fast det är så tråkigt när det bara är precis samma saker varje år så blir nog inte där så länge och efter det ska jag upp på Dundret med Tommy igen, även fast jag har väldigt ont. Det som inte dödar det härdar, hehe! Var och köpte nya stavar idag, så måste ta och inviga dom ;) Sen på söndag kommer en fin pojke hem, så då ska jag hitta på något med honom. Är så taggad! :) Tänkte inte berätta mer än så, utan ni får klura lite, hehehe. Nu ska jag kolla någon film, ta det lugnt och bara njuta av helgen. Ni får ha det bäst så hörs vi lite senare. Puss :love:


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!



Jag va inne i din blogg och ville tipsa dig om min sida för senaste kläder, vid intresse kan du klicka dig vidare på:



www.traderista.blogg.se



Ha en bra dag!

2012-03-20 @ 16:54:55
URL: http://traderista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja