Yesterday

Vaknade vid 6 tiden igår, på kvällen. Hatar att jag vändt på dygnet så här mycket, sovit bort hur många dagar som helst helt i onödan. Något som blivit standard för mig är att kolla barnprogram på natten/morgonen, haha klockan 05.30 börjar det, AWESOME. Har tillochmed lärt mig vilka program som går på morgonen och i vilken ordning dom är, sen vet jag inte om just det är något bra precis haha! Hur som helst, när jag vaknade klev jag upp, åt middag, fixade mig osv innan jag åkte ut med epan en sväng. Hade så himla ont i huvudet redan då, något som blev ännu värre sen på kvällen. Av den anledningen åkte jag bara och köpte godis och en dricka och snurrade några varv inne i stan och träffade Emil och några fler en snabbis. Sen när jag skulle hem blev det problem med epan, fick ringa efter hjälp så jag tog mig hem.
 
Nu idag ska den vara fixad, så ska snart fixa mig och gå ner och kolla om det stämmer. Är så himla trött nu så det är inte sant! Somnade runt 8 tiden imorse och blev väckt klockan 11 av min bror så har alltså bara sovit 3 timmar, inte helt okej.. Men tänkte att jag ska plåga mig igenom den här dagen så jag har en liten chans att få en normal dygnsrytm igen. Wish me good luck? Känns lite som att det kan behövas faktiskt för jag håller på somna sittandes just nu. Bjuder på några bilder från igår också!
 
Hade precis sminkat mig så hade fortfarande sov-tröjan på, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja