Lights out, go crazy

Hallå allihopa! Vet att uppdateringen inte varit den bästa. Det beror på att jag inte suttit speciellt mycket framför datan, dels för att jag inte varit hemma lika mycket som annars och dels för att jag haft migrän flera dagar den senaste veckan. Får migrän för att jag ätit dåligt och sovit "fel" tider, därav tyckte jag det var dags att ta tag i träningen så idag har jag varit på gymmet för första gången på väldigt länge. Förut tränade jag ju 5 dagar/veckan som några av er vet, sen tappade jag all motivation till att fortsätta. Men nu är jag på g igen! Har gjort en deal med mig själv faktiskt. Beställde hem ännu mer kläder idag (haha) och tränar jag inte varje vardag tills det paketet kommer måste jag skicka tillbaka det, något som kommer kännas sjukt dåligt. Så därför är det bara att jag kör på som jag gjorde förut. Det jobbigaste är ju trots allt att ta tag i allt och börja träna, sen när man väl kommit igång är det bara kul! Så därför har jag räknat ut att när paketet kommer så är jag igång med träningen. Inte så bra för min börs men väldigt bra för min hälsa, så de är absolut värt det! :) Har nyss ätit fiskbullar och ärtor, haha världens bästa kvällsfika. Nej men var sjukt hungrig efter gymmet, det är jag alltid. Så nu ska jag bara spela och ta det lugnt ett tag innan det blir sängen, är supertrött. Imorgon väntar gymmet och så ska jag vara barnvakt åt min minsta bror ett tag på kvällen, får se om jag hinner göra något mer.
 
Update; Förresten så ska jag klista ihop ett collage med alla kläder jag beställde nu, så det kommer upp alldeles snart!
 

Kommentarer
Postat av: Molly

sv: följer dig nu med! jag bor i västernorrland, i Sundsvall! :)

2012-06-20 @ 09:50:58
URL: http://mollyannasvedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja