Svar på tal - sista jag skriver om det här.

Anonym

hahaha aah, för jag sitter verkligen i luleå. jag är i gällivare ditt pucko

 

Svar; Well, när jag sökte på ditt ip nummer så tillhörde det någon i Luleå stod det. Men ja, sidan hade väl fel antar jag. :) Om du nu tycker jag är så fruktansvärt pucko och stör dig så otroligt mycket på mina bilder så förstår jag inte vad du fortfarande gör på min blogg? Lämnar du en endaste till kommentar så lägger jag en spärr på ditt ipnummer så du inte längre kan kommentera, ditt val.

 

det där var sååå skrattretande att läsa, jag tycker du är grymt fin ronjis som vågar vara dig själv och köra på din egen stil. Till skillnad från nån omogen unge som måste sitta och vara som alla andra! Din stil är hur skön som helst, love it! peace out bro, puss! <3

 

Svar; Tack bästis, du är finare! puss :love:

 

det finns folk som är så jävla omogna! skit i dom, du är skit fin i keps! 
:)

 

Svar; Tack! Jo sant det, men ändå så himla onödigt. Just jag tar inte åt mig men någon annan hade säkert gjort det :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Jennifer w

Säger som Johanna! Stör mig själv på folk som kommentera anonymt så jävla irriterade, men din stil är sjukt fin! Tur att de finns folk som vågar ha sin stil och inte följa någon annans! Kramis :)

2012-06-23 @ 22:38:29
URL: http://Jenniferwettainen.blogg.se
Postat av: my

man kan faktiskt inte söka på ett ipnummer och få reda på vars man är, så du vet bara! :)

skulle nämligen också söka upp en anonym kommentar, och för att se om det stämde vars den bodde så sökte jag även upp mitt eget ip nummer och enligt det så var jag i boden, och det var jag självklart inte :)

2012-06-25 @ 00:42:30
URL: http://myhedman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja