Trouble

Allt går upp och ner, just nu är jag nere i något jobbigt. Därför har jag inte allt för mycket ork till att sitta vid datan som ni säkert förstår. Bara hoppas att allt blir bättre snart, kommer nog upp ur den här gropen snart ska ni se :)
 
Sov till 5 idag, satte mig vid datan tills jag fick sms av finaste Johanna. Hoppade i duschen, fixade mig och for och hämtade upp henne och Jennifer med epan. Jennifer drog hem nästan på en gång och jag och Johanna rullade vidare mot Gällivare. Väl framme mötte vi Emil, Ylva, Martin, Simon, Nadja, Oskar och massa fler, kommer knappt ihåg alla som var med haha! Vi kollade läget i stan ett tag och körde tre merca-epor på rad, måste ha sett ganska kul ut. Allt gick fint tills vi åkte tillbaka mot Malmberget, då stannade epan efter parkas. Men som tur är var det inget allvarligt eller så, utan det var bara slangen från bränslepumpen till motorn som hade lossnat. Trots det lilla felet stod vi efter ett tag totalt 13 personer runt den och kollade, haha! Eftersom det som sagt inte var något stort problem så ska det fixas redan imorgon (onsdag). Resten av onsdagen kommer att gå åt till att packa då jag åker till Piteå på torsdag. Blir bara där till fredag, men ändå skönt att komma bort ett tag. Desstom blir det ju mer pengar över till shopping om vi stannar där kortare tid, perfekt tycker jag! ;) Ska vaka idag så kommer nog mest troligt upp ett videoinlägg om ett litet tag, ett bra sätt att fördriva tiden på hehe.
 
Lånade bilden av Oskar, hoppas det inte gör något!
 

Kommentarer
Postat av: Nadia Lundgren

Hej ronja! jag hade velat beställa en design till min blogg "http://nadialundgrens.blogg.se" för 50 kronor! tacksam för svar:)

2012-07-04 @ 14:01:32
URL: http://nadialundgrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja