Svar på tal!

Anonym:
hej Ronja, jag tycker att din blogg är superfin och hade vela önska mer svar på tal och flera video inlägg. som det du skrev tidigare i bloggen om att ha en hel vecka med bara videoinläggg och svar på tal minst en gång per vecka, det hade varit super kul! Dina headers är klockrena med årstiden sommar då ska det vara en sommar header och alllt dedära. + ville bara säga också att din epa är snygg. kommer inte på några tips att ge dig din blogg är redan awesome.
 
Svar; Åh tack så mycket, u made me smile! Grejen med svar på tal är att jag bara gör ett sådant inlägg när jag har minst 2 kommentarer att svara på för att det inte ska bli så många inlägg i samma "stil", så om ni kommenterar oftare så kan jag göra svar på tal-inlägg oftare! :) Angående det där med videoinlägg, det ska jag absolut fixa. Ska välja ut några dagar så kör jag igång ett videobloggmaraton!
 
Hanna
vad fotar du med för kamera? :)
 
Svar; Jag använder mig av någon superbillig digitalkamera, vet faktiskt inte ens vad det är för märke. Men det är absolut inget märkvärdigt, tror den kostade typ 400:- eller något sådant. Sen redigerar jag bilderna i Adobe Lightroom som jag tycker är typ världens bästa redigeringprogram. Skillnaden på Photoshop och Lightroom är väl egentligen att Lightroom är anpassat för att redigera ljus, kontrast osv. Det är även mycket lättare att förstå sig på Lightroom ifall man inte är van vid att använda Photoshop. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja