Har fått en lägenhet!

Hej allihopa! Jag har blivit sjuk, har magsjuka och feber så formen är väl inte den bästa. Fördriver tiden med att kolla gossip girl och vila så har inte destomer att berätta om. Men en stor nyhet har jag.
 
Jag har fått en lägenhet i Luleå! Så nästa helg åker vi ner och kollar på den och i mitten av augusti flyttar jag in. Kommer bli så galet roligt! Lägenheten ligger på Skurholmen som är rätt nära stan vad jag har förstått? Enligt hon som har den nu ska det bara vara att gå under en gångtunnel så är man i stan ungefär, så det blir hur bra som helst då skolan jag ska gå på är inne i stan :) Så nu under veckan ska jag och mamma åka och köpa det sista som behövs tex stekpannor, grytor, gardiner osv. Inte allt för roligt att köpa sånna saker men det behövs ju trots allt. Sen måste vi även köpa flyttkartonger så jag kan börja packa ihop mitt rum. Som några av er kanske vet är jag inte den snabbaste så det är lika att börja i tid, hehe! Nu ska jag slå på en film och försöka sova ett tag, så jag säger godnatt redan nu :love: Ha det bäst!
 
Bild från igår!

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-07-12 @ 16:48:31
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Mikael

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-07-12 @ 17:43:42
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja