Home again!

Kom hem från Luleå igår vid 8 tiden, var supertrött. Satte mig framför datan för att uppdatera bloggen men det ledde ingenstans, kom inte på något alls att skriva om så jag berättar om helgen nu istället :) Vi åkte till Luleå med 06.49 tåget på lördagmorgon. Hade vakat fredag-lördag så var sjukt trött redan då. När vi kom fram gick vi i ett antal olika affärer, fick med mig en hel del grejer hem också som jag ska visa bilder på senare. Sen gick vi och åt lunch på max, gick i lite fler affärer och efter det så gick vi till hotellet vi skulle bo på, Quality hotel heter det och ligger alldeles inne i stan, perfekt! Där lämnade vi alla grejer, vilade ett tag, fixade oss lite snabbt innan vi gick ut och åt middag på någon restaurang som hette Kebabhuset. Efter middagen gick vi förbi hemmakväll och köpte godis och sånt, sen gick vi tillbaka till hotellet och bara kollade tv och tog det lugnt. Ett väldigt bra avslut på en lång dag! Sen på söndagmorgon väckte mamma mig vid 9 tiden så fixade vi oss innan vi gick ner och åt hotellfrukost som jag älskar! Finns nog inget bättre :) Sen gick vi upp på rummet och packade innan vi checkade ut och gick ner mot tågstationen igen. Därifrån promenerade vi bort till Skurholmen vars min lägenhet är, men det var inte så långt så det gick bra. Där borta mötte vi upp hyresvärden och skrev på kontrakt samt kollade runt vars allting låg osv. Fick även med mig nycklarna till lägenheten hem, fast kommer ändå inte börja vara där fören 17onde augusti då mamma är ledig och kan föra ner alla mina saker dit. Ska bli så himla roligt att flytta, verkligen! Men samtidigt sjukt jobbigt att behöva städa och allt själv. Sen är jag, som jag nämnt tidigare, fortfarande rädd för att jag ska tappa bort mig helt å hållet hahaha! Jaja, det löser sig nog :) Nu ska jag städa ihop i mitt rum här i Gällivare och börja packa lite smått, vi får höras senare. Ha det bäst så länge :love:
 
Bild från hotellet, var söndagmorgon

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du en stor lägenhet i luleå? :)

2012-08-07 @ 18:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja