GRYM helg!

Det här har varit den absolut bästa helgen på länge. Dock funkade inte de tidsinställda inläggen av någon anledning? Men nu är jag back on track igen, så det kommer dyka upp minst ett inlägg/dag som vanligt :)
 
Tillbaka till helgen, åkte till Kiruna redan i torsdags för att se på det supergrymma bandet Raubtier. Dock var jag bara där över dagen (egentligen kvällen) innan det bar hemåt för att sova och nästa dag packa innan jag åkte tillbaka dit. Under dessa dagar jag hunnit med en hel del, har träffat massvis med nya människor och sett hur många bra artister som helst. Även fast alla som uppträdde inte är några självklara favoriter så var dom grymma på scenen! Tror jag har kramat fler människor under den här helgen än vad jag vanligvis gör på flera veckor, haha kramkalas alltså. Jag var en av väldigt få som inte drack ihelg, vilket var lite smådrygt där ett tag men det ordnade så småningom upp sig. Träffade som sagt massa nytt folk, en hel del av dessa bor i Kiruna och var hur sköna som helst! Därför tror jag starkt på en retur dit snart, väldigt snart. :) Fotade tyvärr inte destomer under helgen, hade helt enkelt inte tid med det. Ska leta fram nån bild iallafall så dyker den väl upp senare idag skulle jag tro. Nu är det bara att vila upp sig och sen börja tagga nästa festival om det nu blir någon, har inte riktigt bestämt mig ännu. Men mest troligt blir det iallafall en till, sen om det blir PDOL eller Luleåkalaset återstår att se.
 
Såg bl.a Europe, visste inte exakt vilka dom var fören mamma nämnde "The final countdown" som jag tror att verkligen ALLA har hört?! Dom var absolut en favorit under festivalen, mestadels för att det var sånt SJUKT tryck när dom spelade, speciellt under sista låten som självklart var just "The final countdown."
Videon är från 1986, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja