Nytt och fräsht!

Yes, blev så himla less på den förra designen jag hade.. dels för att det var en massa färger vilket fick den att se rörig ut och sen så var headern ganska ful om jag får säga det själv, hehe. Den här gången valde jag att köra på ljusa färger och försökte hålla det så enkelt som möjligt. Jag själv tycker att jag lyckades riktigt bra faktiskt! Vill dock inte ens veta hur länge jag har suttit och bråkat med koderna för att få det att se bra ut, men det var absolut värt det :D

Nu vill jag ha just DIN kommentera om vad du tycker, om jag kan förbättra något osv! Och förresten, under "Besöksvärda" i dropdown menyn länkade jag bara de första jag kom på, om det är fler som vill stå med där så hör av er så fixar jag det.

Ser det konstigt ut så prova att uppdatera sidan, så här ska det se ut:

Kommentarer
Postat av: Elina

Du kan ju ta bort namnet i headern när man är inne på inlägg, alltså inte i själva headern, men du vet beskrivning och namn på bloggen, för det förstör den fina headern när man ser det.. Svårt att förklara, men annars skit snygg blogg! :)

2012-01-16 @ 18:44:23
URL: http://eliinajosefin.blogg.se/
Postat av: Sanna

Skit snygg!

2012-01-16 @ 19:07:13
URL: http://sannabackteman.devote.se
Postat av: Johanna

fint det blev och hoppas du kan fixa min snart, puss på dig ronjiis <3

2012-01-17 @ 00:17:05
URL: http://johannaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja