Jag älskar er mina sötnosar!

Ojoj, längesen jag bloggade igen.. känns inte bra alls. Har dock inte gjort något speciellt men kan berättade lite om dagarna som har gått ändå!

I torsdags var jag som sagt inte i skolan så gick och gymmade vid 3 tiden. Jag körde ben och kondition. Orkade springa 4 minuter den här gången, sist var det 3minuter. Haha inga höga tiden men jag är sjukt stolt ändå, för jag har inte tränat på flera år innan jag började gymma, har mest suttit stilla osv.. så nu når jag mina mål och kan sätta högra, känns riktigt skönt! Fick galet mycket träningsvärk på baksidan av låren, så det var ju absolut värt allt slit! ;)

I fredags var jag tyvärr för trött för att dra mig till gymmet, kan ju bero på att jag var vaken sen 1 på torsdagsnatt. Inte bra alls! Planerna som var att umgås med Tommy blev inte av utan jag somnade runt 8 tiden på kvällen, haha lite pinsamt faktiskt!

Och igår så var jag barnvakt i 8 timmar åt mina två små bröder, förstå hur trött jag var sen!! Den ena är ju bara 1år så han måste man springa och jaga precis hela tiden för annars river han hela lägenheten.. Aja, imorn ska jag och mamma ringa och boka en välförtjänt tid till frisören som tack för att jag hjälpte henne idag. Har dock ingen aning om hur jag ska klippa mig..? Help me!

En gammal bild på mig och mina bröder, från i somras. Älskar er mina sötnosar! :love:

Kommentarer
Postat av: din mamma

lol, du skriver alltid om din träning men du tar väl inte ens 20kg i bänkpress, HAHAHAHHAH

2012-01-15 @ 10:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja