Sätter punkt, vänder blad och går vidare

Hallå! Varit lite mycket på senaste tiden igen, gode less. Men jag skriver inte för att klaga, utan för att berätta att jag läst ut en hel bok på en kväll igår. Inte vilken bok som helst utan Punkt av Johan Alander (Ismen och Sober). Den handlar om hur hela hans liv sett ut, hur han tog sig ur missbruk osv. Jag fastnade direkt, kunde inte sluta läsa! Det måste absolut vara den bästa och mest rörande bok jag vet om.
 
Kan inte säga annat än att Johan är en sjukt stark person som klarat av att gå igenom allting. Sen tycker jag absolut att ni ska läsa boken själv för ni kommer inte ångra er. Nu är jag iallafall på jakt efter en ny, helst verklighetsbaserad, bok att läsa. Om ni har några tips får ni mer än gärna lämna en kommentar, det skulle uppskattas! :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blondinbelllas egoboost är bra, den har som ingen historia men det står bra saker i den:)

2012-12-21 @ 05:41:20
URL: http://myamandaalina.blogg.se
Postat av: Erica

Gängmedlem var sjukligt bra, den kostar bara 49 att beställa som pocket också :)

2012-12-21 @ 08:05:30
URL: http://nattstad.se/hiphoplifestyle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja