Julafton? Nej tack

Det slog mig nyss att faktiskt bara är tre dagar kvar till julafton, haha jag har inte tänkt på det destomer. Dels så vet jag vad jag får i julklapp och dels så har jag ingen som helst julkänsla. Men jag vet inte, gillar inte riktigt julafton. Visst det kan vara mysigt att träffa släkten som man kanske inte gör så ofta annars men det känns som att man förväntas vara så himla glad och kärleksfull då. Är ingen större fan av julmat heller, äter i princip bara skinka och köttbullar. Men då ska jag väl också nämna att jag är väldigt kräsen när det kommer till mat, haha! Nej, nu ska jag sluta vara negativ och försöka sova en stund, klockan är ju trots allt 6 på morgonen. Jag har en sån underbar dygnsrytm, verkligen :)
 
Den här fick mig iallafall på lite bättre humör, haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja