Jobb, jobb, Kiruna och mer jobb!

Hallå! Vet att jag inte skrivit som jag borde, har tappat lite inspiration. Händer väl inget destomer speciellt nu heller, imorgon ska jag jobba och sen på tisdag drar jag till Kiruna. Det blir tyvärr bara över dagen eftersom jag jobbar på onsdag, tänkte åka redan imorgon och stanna en natt men då ringde dom och frågade ifall jag kunde jobba. Kanske lite tråkigt men pengar är ju alltid bra att ha! Så fort jul och nyår är över tänker jag åka till Luleå på mellandagsreorna, har en känsla av att jag kommer slösa en hel del pengar där så, hehe!
 
Nu ska jag fika något sen lägga mig i sängen och försöka sova, ska upp vid 11 tiden imorgon. Slutar relativt tidigt, klockan 5, så ska ge er några inlägg då. Får nästan lite ångest när jag ser att det faktiskt är många som besöker min blogg även fast den har lite halvtaskig uppdatering vissa dagar. All kärlek till er! Ska bättra mig :) Godnatt alla!
 
Haha kolla vad mamma kom hem med! Känner mig som en liten unge igen, fast den är ju rätt gullig ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja