Beställt lite nytt!

Klickade alldeles nyss hem lite kläder och även ett par skor, kunde inte vara nöjdare! Letade efter en kavaj till julafton och nyårsafton men alla var så himla korta eller tråkiga, sen hittade jag den här gråa som är helt perfekt! Den är dessutom i mjukare tyg, inte så där hård som vanliga kavajer är, haha dålig förklaring men ni förstår säkert. Därför passar den min stil bättre, uppklätt men ändå bekvämt :)
 
Skorna tyckte jag var otroligt söta, hade nästan likadana för något år sen då alla sprang runt i sånna där håriga moon boots ni vet? Haha fina tider.
 
Jackan blev jag kär i direkt jag såg den, springer alltid runt i min dunjacka annars men ville ha en lite kortare jacka också. Sen är de flesta av mina jackor svarta så det blir perfekt med lite färg nu i vintermörkret :D
 
Underkläder behövs alltid, dessutom är det väldigt roligt att köpa sånna saker. Tycker man känner sig sjukt snygg med nya underkläder även fast dom inte syns, haha!
 
Gråa tröjan köpte jag mest för att den såg mysig ut, den är oversize vilket jag älskar. Den kommer att användas flitigt nu under dom lite kallare dagarna :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja