Stressad!

Hallå! Vet att uppdateringen inte legat på topp dom senaste dagarna, men jag har som sagt varit sjuk. Har haft feber 4 dagar i rad, men nu börjar den släppa som tur är men halsen är fortfarande lite uppsvullen och blå på ena sidan. Även fast jag är sjuk har jag massvis med saker jag måste göra. På fredag flyttar jag och har ännu inte börjat packa någonting alls?! Förstår inte varför jag alltid väntar med allt till sista minuten, lär mig aldrig att det bara blir problem då.. Så nu måste jag lägga den mesta tiden på packningen, därför får bloggen lida lite. Har även ett flertal bloggdesigner att göra, men även dom får vänta. Ber om ursäkt för detta men just nu är flytten och hur jag mår viktigare. Ska fortsätta packa nu, men har jag tid dyker ett videoinlägg upp ikväll eftersom dom går fortare att göra än en text. Pusshej :love:
 
Just nu!

Kommentarer
Postat av: Rebecca Nilsson

Hejsan!

Vore jätteroligt om du skulle vilja vara med i tävlingen, veckans blogg.:)
http://rebeccahnilsson.blogg.se/2012/august/dagens-blogg.html#comment
Om du inte gillar sån här reklam, kan du bara ignorera det.

2012-08-16 @ 00:27:49
URL: http://rebeccahnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja