rrosenbeerg @ instagram

Halloj, vaknade redan vid 9 tiden idag klev dock inte upp fören strax efter 10. Är som sagt i Gällivare nu, är ensam hemma i lägenheten än så länge. Vid 4 tiden kommer min ena lillebror hit så ska vara barnvakt ett tag åt honom, efter det drar jag iväg till Yanka som fyllde år igår. Ska bli riktigt kul att träffa henne igen eftersom det var så pass längesen sist! :) Köpte en fin liten present åt henne igår då jag sprang på stan som tidsfördriv innan tåget gick, hehe. Lägger upp bild på den senare då jag inte vet om hon läser min blogg, för ser hon den blir det ju ingen överraskning. Ska alldeles snart ta och äta lunch och efter det hoppa i duschen. Har tyvärr lite dåligt med bilder just nu då jag inte tog med min dator hit, har bara lånat mammas just nu för att kunna uppdatera bloggen. Så därför fortsätter jag tjata om instagram, haha!
 
Ni hittar mig under; rrosenbeerg
Lägger upp bilder dagligen där, så följföljfölj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja