Ny header!

Fixade lite småsaker på bloggen då jag inte riktigt var nöjd med hur den såg ut innan, nu är jag iallafall 110% nöjd med allting! Känns mycket roligare att blogga när allt ser ut som jag vill :) Fixade mig för ett litet tag sen, nu ska jag ta och laga någon middag. Sen blir det snabbstädning av lägenheten innan hjärtat kommer hit, ska bli så himla roligt att få träffa honom igen eftersom det var nästan en vecka sen sist. Har egentligen inte destomer att berätta just nu så slänger upp bilder på hur jag ser ut idag:
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca Nilsson

Hejsan!

Var superroligt att du var med i min veckans blogg. Nu är vinnaren utseed. Kika in och kolla om det blev du.:) Om du inte vann eller vill var med igen så får du vänta tills på fredag:)
http://rebeccahnilsson.blogg.se/2012/august/vinnaren-av-veckans-blogg.html#comment

2012-08-28 @ 11:05:17
URL: http://rebeccahnilsson.blogg.se
Postat av: Patricia

you are sticking false eyebrows to the head in the place of the ones real?

2012-08-28 @ 14:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja