I'm back!

Väldigt längesen jag bloggade, det beror som sagt på att jag varit i Luleå sen i onsdags och har inget internet i lägenheten ännu. Tänkte blogga innan jag åkte men det blev väldigt stressigt med tåget och allt så hade jag bloggat hade jag missat det, tyvärr! Men nu kommer uppdateringen vara som vanligt igen :) Stannar i Gällivare i lite mer än en vecka, åker ner 17onde augusti igen. Då blir det även en liten resa till Haparanda för att gå på Ikea, behöver lite småsaker så som gardiner, ett nytt skrivbord m.m! Måste dock erkänna att det är ganska så skönt att vara hemma hos mamma igen, haha här behöver jag knappt göra någonting alls själv. Har nog blivit lite för bekväm av mig under åren! Tänkte berätta lite kort om helgen också:
 
Onsdag orkade jag inte göra något alls då jag kom fram till Luleå på kvällen så packade bara upp mina saker, gick och köpte godis och hade myskväll.
 
Torsdag drog jag ut och träffade Kevin, Tess och Jesper. Vi träffade även en massa andra men jag kände absolut ingen av dom, kommer inte ihåg vad alla hette ens haha! Vi gjorde absolut inget speciellt, ganska tråkig dag faktiskt..
 
Fredag blev det partyyyy hemma hos mig, eller ja.. förfest iallafall. Vi var inte så jättemånga där, ganska skönt ändå. Vi spelade "Jag har aldrig" och bara umgicks. Sen vid 10 tiden drog vi in på området och kollade Lillasyster och nå fler. 
 
Lördag blev den absolut bästa dagen under helgen, även då blev det fest dock inte hos mig. Hamnade ensam hemma hos Anton med massa luleåbor, kände ingen alls där haha! Men lärde ju känna folk om inte annat :) Även där spelade vi "Jag har aldrig" och det blev nog lite för mycket för mig minst sagt.. Inne på området träffade jag massvis med folk, bl.a Ellinor och Matilda som jag spenderade resten av kvällen med. Vi åkte karusell, kollade Kapten röd, Dead by april och hade det bara väldigt bra helt enkelt!
 
Bilder från lördagen innan jag drog ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja