Flyttat!

Hallå allihopa, i fredags flyttade jag som sagt till luleå. Hade fullt upp med att packa och bära grejer hela dagen så hann absolut inte blogga. Sen gick mammas bil sönder efter vägen så mormor och morfar var tvungen att skjuta oss med släpet till Luleå, haha värsta resan någonsin. Men nu är jag här iallafall! Mamma och mina bröder åkte hem tidigare idag, dom har varit här och hjälpt mig fixa i lägenheten hela helgen. Än är det lite rörigt här men det börjar ordna upp sig iallafall! :) Imorgon börjar skolan, är väl inte allt för taggad.. men ah, what to do?
 
En fin åkte nyss härifrån och jag är gladare än på länge, feels great! Börjar 11 imorgon, har bara upprop så blir nog inte borta så länge. Efter skolan måste jag på stan en sväng och leta någon lite present åt en kompis som fyllt år, sen blir det att umgås med några föredetta jokkmokksbor som nu flyttat hit, blir nog riktigt bra! Nu ska jag hämta något gott från köket och sen spela lite wow, hehe. Godnatt alla :love:
 
Förresten, fick med mig en iphone 4s hem i fredags, tänkte mobilblogga men appen funkar inte att logga in på. Såg att det var fler som hade samma problem, dåligt där blogg.se!! Fixa det så är appen säkert superbra, skulle vara så mycket enklare att kunna mobilblogga ibland också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja