Turn all the lights on *

Vill bara börja med att säga att min statistisk är skyhög just nu, det betyder massor. Så TACK alla som läser min blogg! Glöm inte att lägga till mig på bloglovin sen bara ;)


Idag har jag inte gjort något speciellt alls, vaknade vid 1-2 tiden nångång eftersom jag var och skjutsade folk inatt så somnade runt 7 tiden imorse. Vid 5 tiden åkte jag ner till mormor och morfar och lånade deras gård för att tvätta epan och slängde på sommardäcken. Det blev verkligen stor skillnad, till det bättre såklart! ;) Efter det åkte jag och handlade lite godis, dricka och sånt för att dra en mysig hemmakväll. Nästan ingen är hemma nu och dom som är hemma dricker, kul liv oh yes. Men snart kommer min fina hem som tur är!

Nu tänkte jag faktiskt ta och slå på en film, har laddat ner den nya american pie, reunion ni vet? Kommer säkert vara värdelös kvalité på den, men jag överlever nog. Får se om jag ens hinner se klart hela filmen innan jag somnar, var och skjutsade folk inatt vilket resulterade i att jag knappt fick någon sömn så är supertrött nu! Jaja, avrundar här så hörs vi imorgon. Godnatt alla fina :love:
Såhär fin blev stjärnan efter tvätten och med sommardäcken på! ;)

Godnatt från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja