Folk med hjärna kör bil med stjärna!

Hallå allihopa! Jag kom hem för ungefär 3 timmar sen, sedan dess har jag inte gjort speciellt mycket alls. Har fikat lite, det satt fint. Blev mammas supergoda muffins och en yoghurt med smak av jordgubb på det! Efteråt spelade jag lite MW3, har börjat spela det ganska ofta sen jag fick hem mitt ps3 hehe! Och därefter har jag bara kollat runt på facebook lite och tagit det lugnt. Något jag gör varje dag på facebook är att använda applikationen "spåkulan". Jag tycker faktiskt det är jätteintressant även om det inte är sant, haha! Det läskiga är att ibland så stämmer det in sjukt bra på just den dagen eller perioden. Som idag fick jag till svar att:

"Du ogillar någon som har kommit in i din bekantskapskrets. Saken är den att denna person har kommit för att du ska lära dig något viktigt om dig själv."

Det finns någon som jag träffade ganska nyligt, och den här personen håller på ta död på mig med sitt sätt, haha. Jag klarar inte av honom. He's just too much! Okey you get the point, right? Och då börjar jag givetvis tänka på det som står där, att jag ska lära mig något av det? Ja, möjligtvis att förbättra mitt tålamod. Jaja, nu ska jag sluta klaga och istället dra mig mot sängen för att slå på några avsnitt av Gossip girl innan jag somnar. Ska på Dundret med skolan imorgon, har alltså inga vanliga lektioner och dessutom en ganska kort dag, superskönt! Är så himla skoltrött nu så det finns inga ord för det. Dock är jag nog inte den enda som känner så, eller hur? Det är egentligen helt sjukt att det bara är åtta veckor kvar, sen är mina 9 år i grundskolan avklarade (!!) Nej nu tänkte jag avrunda här, så vi får höras imorgon helt enkelt. Slänger in lite bilder från idag här under:



Åkte ner till Mormor och Morfar och lånade deras gård till att polera fälgarna som suttit på min gamla epa, den gråa 740n. Dom blev sjukt fina efteråt, så nu ska dom säljas! Städade även insidan av min älskade merca, dock väldigt slarvigt. Ska vänta tills det blir lite varmare ute, då ska jag storstäda hela insidan och även spraya grillen svart. Lite småfix helt enkelt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja