Tävling #2

Ja, det var ett tag sen den förra tävlingen avslutades. Så jag tänkte starta en ny! Den här gången är det en supersnygg ear cuff från jfr.se som du kan vinna. Man behöver alltså INTE ha hål i örat för att kunna använda den här, bra va?!

Det enda du behöver göra för att vara med är att gilla bloggens egna facebook sida, och länk till den finns både i menyn till vänster och här:
www.facebook.com/RonjaRosenberg

Den 15/4 kommer en vinnare att slumpas av alla de som gillat sidan, lycka till!



Kommentarer
Postat av: Malin Oskarsson

Jag är med, eller man kanske inte behövde skriva det? Aja, gillar dock redan din facebook sida :)

2012-04-06 @ 20:14:35
URL: http://bbanajd.blogg.se/
Postat av: Steffi

Jag är med :)

2012-04-06 @ 21:04:33
URL: http://blombackesflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja