Duckface

Hoppade över middagen tillsammans med klassen då jag hade ganska hög feber tidigare idag, lyckades istället övertala mamma till att laga plättar åt mig. Och jag kan garantera att dom var 110% godare än vad thaimat hade varit, hehe! Efter middagen tog jag några alvedon så jag orkade ta epan till coop, med mig hade jag min lillebror. Köpte bara en dricka och lite annat som var nödvändigt för min filmkväll med me, myself and I. Har varit så sjukt rastlös hela dagen, men ändå har jag inte varit frisk nog till att hitta på något. Haha big problems! Resten av kvällen spenderades i min säng tillsammans med the love of my life, dvs mitt playstation 3, och det såg ut ungefär så här:
charmigt duckface, oh yes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja