Svar på frågestunden!

Anonym om Frågestund!:
vad har du för kamera? :)
du har skrivit att du ska visa dina nya kläder men inte gjort de, kan du göra de?
har du pojkvän? :)

SVAR; Jag har en Sony A230, dvs en systemkamera. Ingen värsting kamera eller så, priset låg på 5000kr men jag är väldigt nöjd med den iallafall! Lägger upp en bild på den lite längre ner ;)

Jo jag vet att jag har sagt det alldeles för länge nu, men har bara inte haft tid eller ork till det. Men bilder kommer, lovar den här gången!

Och om jag har pojkvän vet jag faktiskt inte, haha kanske låter konstigt men jag har en på G åtminstone :)



Melinda om Frågestund!:
har du nå tips på något riktigt bra nagellack? som inte börjar lossna dagen efter man har målat naglarna.

SVAR; Jag målar faktiskt nästan aldrig naglarna, men ett baslack ovanpå färgen gör nog att varenda nagellack håller bättre! Depend har ett billigt alternativ för 39kr, värt att kolla in kanske? ;)



Simon O om Frågestund!:
vem är denna "fina" du pratar om då och då? lite nyfiken bara :)

SVAR; hehe först var det faktiskt "P" men nu är det Danne :)


Anton om Frågestund!:
epa danne som du pussar på ?

SVAR; hehe yes ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja